#DEFC2022

3Maig, 2022
#DEFC2022
Autor : Admin Ramon Berenguer

El passat dimecres dia 27 d’abril l’alumnat de 3r d’ESO del nostre centre va tornar a celebrar el DEFC (Dia de l’Educació Física al Carrer). El #DEFC2022 és una iniciativa impulsada pel COPLEFC i que aquest any ha comptat amb la participació de més de 200 centres de tota Catalunya i de gairebé 38.000 alumnes.

En aquesta ocasió i per primera vegada l’activitat duta a terme va consistir en el l Torneig de Rugby Touch Institut Ramon Berenguer IV. Aquest torneig, celebrat al camp de rugby municipal, va ser possible gràcies a la coorganització a tres bandes entre el departament d’EF del nostre centre, el Club de Rugby Los Taus d’Amposta i l’Ajuntament de la nostra ciutat.

Al llarg del matí l’alumnat va poder viure en primera persona l’experiència de participar en un torneig de rugby touch i de tot allò que el rodeja, tot duent a terme diverses activitats: Haka inicial, disputa de partits, tercer temps, elecció del/de la MVP i classificació final del torneig, etc.

Tant per part de l’alumnat com per part de l’organització la satisfacció pel resultat d’aquesta primera experiència no pot ser més favorable, tot emplaçant-nos a repetir-la en futurs cursos i desitjant que aviat arribi el #DEFC2023.

Oris wurde 1904 von Pual Cattin und Georges Christian gegründet und entwickelte sich bereits nach sechs Jahren zur gr??ten lokalen Uhrenfabrik.replica uhren kaufen Nach vielen Jahren hat sich diese unabh?ngige Marke auch in der Welt der Uhrmacherei etabliert. In diesem Jahr brachte Oris die neue Bronze-Taucheruhr der Serie 65 auf den Markt, die zahlreiche Fans hat. Apropos 65-j?hrige Neuauflage: Es war tats?chlich das erste Mal, dass die Marke 2015 auf der Basler Uhrenmesse vorgestellt wurde, inspiriert von der ersten Taucheruhr aus dem Jahr 1965. Als bekanntestes Produkt der Marke gilt die 65-J?hrige Die Taucheruhr hat sich in drei Jahren rasant weiterentwickelt.replica omega Diese neue Taucheruhr aus Bronze, die dieses Jahr auf den Markt kam, fügt dem Stahlmodell ein Bronzeelement hinzu, das voller Retro-Feeling ist. Als n?chstes werden wir diese 65 Jahre alte Replika-Taucheruhr aus Bronze bewundern.