Ens visita la il·lustradora Noemí Villamuza

2Abril, 2022
Ens visita la il·lustradora Noemí Villamuza
Autor : Admin Ramon Berenguer

Com cada any l'alumnat de primer i segon del batxillerat d'arts ha rebut la visita d'un professional del món de la il·lustració, aquest curs ens ha visitat la il·lustradora Noemí Villamuza.

Noemí Villamuza (Palència, 1971) és una il·lustradora espanyola de llibres infantils. Va estudiar la carrera de belles arts, especialitat de disseny gràfic, a la Universitat de Salamanca i va començar la seva vida professional treballant per a diverses editorials de llibres educatius. Després es va especialitzar en la il·lustració de llibres infantils.  El 1998 es va traslladar a Barcelona, ciutat on viu, i a partir d'aquest moment la seva trajectòria editorial va experimentar una gran projecció, il·lustrant multitud de llibres.

Un dels seus treballs més ressenyats ha estat Libro de Nanas (editorial Mediavaca, 2004), que va obtenir el Premi Nacional d'Edició 2005.

Noemí va parlar de la professió d'il·lustradora al nostre alumnat i va mostrar la seva obra tot explicant el seu procés creatiu, l'alumnat va gaudir de preciosos originals de l'artista a llapis en blanc i negre tret característic de la seva obra.

Els nostres joves també van realitzar un petit taller dirigit per Noemí, il·lustrant diferents conceptes amb un temps limitat que després va comentar la il·lustradora.

replica iwc della migliore qualità online, benvenuto per l'acquisto. Esattamente come l'orologio originale.