Aquesta web utilitza cookies pròpies i analítiques. Si segueixes navegant, estàs acceptant l'ús que fem d'aquestes. Pots canviar la configuració en qualsevol moment.

Aceptar Més informació

Sortida de tercer d'ESO al Parlament de Catalunya i al Museu d'Història

1Abril, 2022
Autor : Admin Ramon Berenguer IV

Després de dos anys sense poder fer sortides, el Departament de Ciències Socials de l’Institut Ramon Berenguer IV hem pogut recuperar totes les propostes que feiem per cursos. La visita tradicional amb 3r d’ESO al Parlament de Catalunya ha estat la primera de tantes que farem.

Els grups grups de tercer van sortir en dues jornades, la primera el 22 de febrer  i la segona el 8 de març. El Parlament es visita en el marc d’uns dels continguts que treballem a 3r d’ESO: el funcionament dels sistemes polítics. En el Parlament ens vam rebre uns guies que ens van fer una presentació molt interessant en què  també van fer participar l’alumnat.

Aprofitant que anàvem a Barcelona i disposàvem de més temps vam fer una visita al Museu d’Història de Catalunya. També vam rebre el guiatge dels professionals que treballen al museu.

També vam tenir una estona per contemplar la basílica gòtica de Santa Maria del Mar de Barcelona, així com l’Arc de Triomf de finals del segle XIX i el Mercat del Born, on vam apreciar les runes de la Barcelona d’inicis del segle XVIII.

Tot seguit vam anar cap al Fòrum on vam dinar i a les 17 vam emprendre el camí de retorn cap a Amposta. Van ser unes jornades lúdiques però alhora educatives. Ara, fins la propera!

Tornar a notícies
No ho dubtis sol·licita informació

Contacta amb nosaltres i et resoldrem qualsevol dubte que tinguis.