Visita als Laboratoris Gual

1Abril, 2022
Visita als Laboratoris Gual

Els alumnes de segon d´Higiene Bucodental visitaren els Laboratoris Gual en Tarragona, dirigit per Jordi Gual i especialitzat en la fabricació de pròtesis fixes i pròtesis sobre implants. Hem pogut veure la tecnologia actual del CAD-CAM consistent en dissenyar virtualment la rehabilitació protètica amb l’ajuda d’un programari especial en l´ordinador i el posterior enviament a un centre de fresat per l´elaboració de l´aparell rehabilitador. Els alumnes han pogut veure, gràcies a les explicacions de Jordi, tots els processos de confecció protètica des de l´obtenció de la impressió o l´escanejat intraoral del pacient fins a l´entrega final de la pròtesi.