Concurs Fem Matemàtiques

29Març, 2022
Concurs Fem Matemàtiques

Aquest passat trimestre els alumnes de 1r i 2n d'ESO es van presentar al concurs de Fem Matemàtiques, on havien de realitzar unes investigacions i informes matemàtics.

El grup d'alumnes format per Èrika Artells Prieto, Ruth Caballé Gómez, Miriam Estudillo López i Aran Homs Sancho de 1r d'ESO D es van classificar per a la segona fase, on passaven els 8 millors grups de la província.

Aquest dissabte Èrika, Miriam i Aran va poder gaudir d'un matí matemàtic a l'Institut el Morell, on van realitzar les activitats en grup i individuals per provar de classificar-se a la fase final. També vam poder veure unes Matemàtiques molt màgiques gràcies a l'actuació "M'agrada fer-me preguntes" de José Rey Cano (Museu de Matemàtiques de Catalunya).

La nostra més gran enhorabona a totes!