COMUNICAT VAGA

22Març, 2022
COMUNICAT VAGA

Benvolgudes famílies,

Us fem saber que el sindicat USTEC-STES ha convocat una vaga per al dia 23 de març de 2022, de 00:00 a 24 hores, adreçada al Personal docent funcionari de carrera, en pràctiques i interí del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

El Departament d'Empresa i Treball ha publicat l'ORDRE EMT/44/2022, de 18 de març, de modificació de l'Ordre EMT/39/2022, d'11 de març, per la qual es garanteixen els serveis essencials que presten els centres d'ensenyament públic.

Així com, us comuniquem que l'alumnat de 3r i 4t d'ESO, i d'estudis postobligatoris, exercint el dret que regula el DECRET 102/2010, de 3 d'agost, s'ha adherit a la vaga (més informació: https://www.sindicatdestudiants.net/)

El DECRET 102/2010, de 3 d'agost, regula que a partir del tercer curs d'educació secundària obligatòria, les decisions col·lectives de l'alumnat en relació amb la seua assistència a classe, en exercici del dret de reunió i prèviament comunicades a la direcció del centre i es disposi de la corresponent autorització dels pares, mares o tutors, no tinguin la consideració de falta.