Per què fem vaga?

15Març, 2022
Per què fem vaga?

L’equip docent de l’Institut Ramon Berenguer IV d’Amposta vol informar les famílies de quins són els autèntics motius pels quals ens unim a la vaga convocada i secundada per tots els sindicats.

Fem vaga perquè demanem:

1. La retirada del nou currículum imposat, no negociat, que atempta contra la qualitat de l’ensenyament públic.
  2. La reversió de les retallades que arrosseguem des de 2010 i que perjudiquen docents i alumnat.
  3. La inversió del 6% del PIB en educació recomanada per la UNESCO (a Catalunya no arriba al 3,6%).
  4. La retirada del nou decret d’avaluació, que canvia el “No Assoliment” per l’EPA (“En Procés d’Assoliment”) i menysté l’esforç de superació i aprenentatge.
  5. La defensa i garantia de la immersió lingüística i la cobertura legal del Departament d’Educació davant de la imposició de la sentència del 25% de classes en castellà
  6. La supressió del Decret de Plantilles (39/2014).
  7. La reducció de les ràtios estructurals.
  8. L’estabilització del personal interí i laboral.
  9. El respecte i el reconeixement al col·lectiu docent.
  10. La reforma consensuada del calendari
  11. Una FP pública de qualitat i equiparació salarial del PTFP.

Volem UNA EDUCACIÓ PÚBLICA DE QUALITAT

Una educació feta per totes i tots, I per a totes i tots…. Però, sobretot, una

EDUCACIÓ PÚBLICA DE QUALITAT

PELS VOSTRES FILLS I FILLES, PELS NOSTRES ALUMNES…