Enhorabona! Som centre acreditat Erasmus+

24Febrer, 2022
Enhorabona! Som centre acreditat Erasmus+

Estem molt contents de poder anunciar que el nostre centre ha aconseguit l’acreditació Erasmus+ K120 en l’àmbit de l’educació escolar (2021-2027). Erasmus+ és el programa de la UE per donar suport a l’educació, la formació, la joventut i l’esport a Europa.

Aquesta acreditació ens permetrà comptar amb un finançament estable durant 7 anys per poder dur a terme projectes de cooperació amb altres centres educatius de la Unió Europea a través d’activitats de mobilitat de l’alumnat i el professorat. Ens trobem davant d’una etapa de moltes oportunitats d’enriquiment vivencial i d’aprenentatge en xarxa de tota la comunitat educativa i en especial del nostre alumnat. #erasmus+experience

Aquests projectes educatius estan cofinançats pel programa Erasmus+ de la Unió Europea. El contingut d’aquesta publicació és responsabilitat exclusiva de l’Institut Ramon Berenguer IV i ni la Comissió Europea, ni el Servei Espanyol per a la Internacionalització de l’Educació (SEPIE) són responsables de l’ús que pugui fer-se’n de la informació aquí difosa.

Teniu més informació a: