III Congrés de noves espècies de primer d'ESO

21Febrer, 2022
III Congrés de noves espècies de primer d'ESO

L'alumnat de 1er d'ESO presenta el III Congrés de Noves Espècies al nostre centre, un projecte col·laboratiu de Biologia i Educació Visual i Plàstica amb els professors Jahel Tomàs, Francesc Escriche i Goyo Encina.

Imaginem que som un grup de científics i científiques que hem descobert una espècie nova d’ésser viu, que mai abans havia estat catalogada, i l’hem de descriure.

Per a fer-ho, els nostre alumnat ha elaborat per grups de treball uns pòsters a mà on recreen l'espècie el més exactament possible, indicant les seves característiques: regne al qual pertany, característiques de l'ésser viu, comentaris sobre la seva ecologia, com realitza les funcions vitals (nutrició, relació i reproducció), el seu nom científic i nom comú i han realitzat dibuixos detallats de les funcions vitals de l'ésser viu on reprodueixen la seva textura táctil i els seus colors.

L'alumnat ha presentat i explicat oralment la seva creació a classe on fins i tot han reproduït els seus sons i finalment ens mostren els seus descobriments científics a tota la comunitat educativa.

Us convidem a visitar els divertits descobriments dels nostres científics i científiques!