Cristina Badea de 4t ESO guanya la final de l'Olimpíada de Filosofia de Catalunya 2022

21Febrer, 2022

Dissabte 19 de febrer es va celebrar al Centre de Cultura Contemporània de Barcelona la final de l'Olimpíada de Filosofia de Catalunya on, aquesta edició, havia participat alumnat del nostre Institut.

Cristina Badea de 4t D es va classificar per a la final de dilemes ètics i ahir va defensar el seu posicionament i va respondre a les preguntes del tribunal i dels convidats, els artistes cíborgs, Neil Harbisson i Pol Lombarte, resultant la guanyadora d'aquesta modalitat.

Cristina representarà a Catalunya en la modalitat de dilemes ètics a l'Olimpíada de Filosofia d'Espanya que se celebrarà, de manera telemàtica, després de les vacances de setmana santa.

Des del seminari de Filosofia agraïm la dedicació de l'alumnat participant en aquesta edició i felicitem i la Cristina per aquest magnífic resultat.