Arranquen les Experiències Universitàries 2022

9Febrer, 2022
Arranquen les Experiències Universitàries 2022

Divendres 4 de febrer vam donar el tret de sortida al projecte Experiències Universitàries. En aquesta nova edició van participar les exalumnes Clàudia Domingo i Ariadna Tomàs, estudiants del Grau de Publicitat i Relacions Públiques a la UPF i a la URV, respectivament; i Helena Segarra, estudiant del Grau de Física a la UB i Júlia Tallada del doble Grau d'Enginyeria Química i Tècniques de Bioprocessos Alimentaris a la URV.

Aquestes activitats de transició de l'etapa de l'educació postobligatòria als estudis superiors s'enmarquen en el Pla d'Acció Tutorial de Batxillerat de l'Institut Ramon Berenguer IV amb l'objectiu d'acostar i fer conèixer la Universitat al nostre alumnat. Ens sentim molt orgullosos dels nostres antics alumnes, de la seva trajectòria acadèmica i humana, i de la nostra tasca com a docents. Com en totes les edicions, aquestes primeres experiències van ser un èxit.