Olimpíada de Filosofia de Catalunya

4Febrer, 2022
Olimpíada de Filosofia de Catalunya

El proper dijous 10 de febrer alumnat de l'Institut participarà en l'Olimpíada de Filosofia de Catalunya que aquest any reflexiona sobre la temàtica del transhumanisme a partir de la pregunta: "Transhumanisme: millora o fi de l'espècie humana?"

En la modalitat de dilemes ètics participen la Cristina Badea i el Martí Rodríguez de 4t d'ESO

En la modalitat de Fotografia filosòfica participen el Ferran Alfonso de 4t d'ESO, la Paula Salvadó de 1r de Batxillerat i l'Ahmed El Idrissi de 1r de Batxillerat.

En la modalitat de Vídeo filosòfic participen el Martí Rodríguez de 4t d'ESO i la Sara Porras de 2n de Batxillerat.

Des del seminari de Filosofia agraïm la participació i dedicació de l'alumnat.