L'alumnat de 4t ESO participa en el Programa FITjove

24Gener, 2022
L'alumnat de 4t ESO participa en el Programa FITjove

El nostre alumnat de 4t d'ESO i dins de la matèria d'Educació Física ha participat en el programa FITJOVE. Aquest pla, que promociona l'exercici físic en l’adolescència, està activat per l’Agència de Salut Pública de Catalunya (ASPCAT), i el Consell Català de l’Esport (CCE), de la Generalitat de Catalunya amb la coordinació tècnica de la Fundació Esportsalus.

Els objectius del programa són:

• Intervenir en prevenció del consum de drogues entre adolescents de zones de risc mitjançant la promoció d’activitats esportives en instal·lacions de la comunitat.
  • Crear una oferta atractiva d’exercici físic per a adolescents, com a opció saludable d’ocupació del temps d’oci.
  • Acompanyar els  nois i noies en el pas de l’esport escolar a l’esport comunitari fomentar  també la participació dels que no practiquen esport escolar.

El programa s’adreça en primera instància a adolescents de 4t d'ESO (15-16 anys), de centres educatius que estiguin adherits al Pla Català d'Esport a l'Escola.