Visitem l'exposició "Abans del llenguatge" al centre d'art Lo Pati

18Gener, 2022
Visitem l'exposició "Abans del llenguatge" al centre d'art Lo Pati

L'alumnat de primer i segon del batxillerat d'arts  ha visitat l'exposició "Abans del llenguatge"  de Nora Ancarola al centre d'art Lo Pati.

L'alumnat ha gaudit de l'exposició amb les explicacions de la pròpia artista creadora del projecte Nora Ancarola, les instal·lacions i videoinstal·lacions parlen de les complexes relacions  que s'estableixen entre el llenguatge i les relacions humanes, entre comunitats i fronteres.

La comunitat, la frontera i el llenguatge són els tres eixos temàtics sobre els quals s'articula l'exposició 'Abans del llenguatge' que presenta l'artista visual Nora Ancarola (Buenos Aires, 1955), amb la col·laboració de les creadores Camila Barcellone i Diana Rangel i la psicoanalista Celeste Reyna.

A partir dels tres conceptes bàsics del projecte, la mostra es desplega en tres àmbits: un espai expositiu a Lo Pati, accions deslocalitzades que es desenvoluparan conjuntament amb la Fundació Pere Mata Terres de l'Ebre i ESARDI - Escola d'Art i Disseny d'Amposta i una col·laboració amb l'editorial La Caníbal.