El Departament de Ciències de l'Institut Ramon Berenguer IV tutoritza el 1r i 2n premis dels Treballs de Recerca de Geologia i Ciències de la Terra.

12Gener, 2022

Un any més, el COLGEOCAT, conscient de la importància de la recerca i investigació científica, ha convocat una nova edició d'aquest concurs per premiar els millors treballs de Geologia i Ciències de la Terra realitzats per l'alumnat de batxillerat de Catalunya.

En aquesta quinzena edició, han estat dos alumnes de l'Institut Ramon Berenguer IV les mereixedores dels dos primers premis; ens referim a Laia Cabré Navarro que s'emporta el primer premi pel seu treball d'investigació "Tortosa entre mar i muntanya: evidències", i a  Gemma Lluís Porres que guanya el segon, per la seva cerca "Creació de sistemes dunars fixats amb vegetació al Delta de l'Ebre". Els tutors d'ambdós treballs són professors del Departament de Ciències: en el primer cas, el tutor és Josep Benavent i, en el segon, la professora Lara Sancho.