Encaixa la diversitat i la igualtat

29Novembre, 2021
Encaixa la diversitat i la igualtat

En el marc de la setmana del 25 de novembre. Dia internacional per a l'eliminació de la violència envers les dones l'alumnat de 1r d'ESO ha gaudit de les activitats organitzades per la Biblioteca del nostre centre i la comissió de coeducació.

L'alumnat de 1er d'ESO ha conegut de mà de la professora Maria Gallego la proposta d' uns llibres molt interessants que poden gaudir a la biblioteca del centre sobre salut mental, coeducació i feminismes i després han descobert la diversitat construint els personatges de l'exposició interactiva Encaixa la Diversitat i la Igualtat de la URVIART.

Entenent la diferència com una riquesa i posant de manifest la necessitat de treballar per construir un model de societat obert, democràtic, respectuós, cívic i cohesionador la URVIART ens invita a reflexionar sobre la diversitat que ens envolta creant noves figures enganxant les peces dels personatges dels il·lustradors Ignasi Blanch, Hernán en H, Marta Viladrich i Agustí Sousa.