Taller RCP

19Octubre, 2021
Taller RCP

El dia 14 d’octubre els alumnes de Cures Auxiliars d’Infermeria (CAI) van assistir a un taller Reanimació CardioPulmonar (RCP) i Desfibril·lador Extern Automàtic (DEA) impartit pels infermers José Rodríguez i Joan Cruañes (formadors d’RCP i DEA). Els alumnes van poder practicar la valoració de la víctima, la tècnica RCP en adult i nens i la col·locació del DEA. A més, de practicar posar a la persona en Posició Lateral de Seguretat (PLS), fins que arriben els serveis sanitaris si aquesta continua inconscient però ja respira.

Recordar a tothom que el dissabte 16 d’octubre és el dia internacional de l’RCP. Per més informació podeu consultar la web del Consell Català de Ressuscitació.