Distincions PAU

9Juliol, 2021
Distincions PAU

Des de l'any 2001, el Consell Interuniversitari de Catalunya atorga anualment les Distincions PAU per reconèixer públicament la bona preparació, el mèrit i l’esforç de l’alumnat de Catalunya que efectua la prova.

La Distinció PAU es concedeix a l'alumnat de Catalunya que en la convocatòria ordinària ha obtingut una nota igual o superior a 9 punts com a qualificació de la fase general de la PAU.

Aquest any 2021, l'alumnat distingit de l'Institut Ramon Berenguer IV són: Marta Encontrado Masdeu, Gemma Lluís Porres, Anna Duart Betoret i Xijunjie Zhao.

ENHORABONA!