L'Aula Oberta rep els diplomes de pràctiques!

16Juny, 2021
L'Aula Oberta rep els diplomes de pràctiques!

El passat dilluns 14 de juny, al saló de plens de l'Ajuntament d’Amposta, es va efectuar el lliurament dels diplomes de pràctiques a l'alumnat de  l'Aula Oberta del nostre centre.

L'acte fou presidit per la regidora d'educació, la senyora Núria Marco, que va donar la benvinguda a tots els assistents i va destacar la importància del projecte quant a la possibilitat que se'ls brinda de submergir-se en el món laboral. A continuació, el senyor Adam Tomàs, alcalde de la localitat, va agrair la participació a totes les parts implicades, tutors i tutores de pràctiques, professorat de l'institut, direcció del centre i alumnat.

Els i les alumnes de l’Aula Oberta del nostre institut, durant aquest curs 2020-2021,  han estat fent les pràctiques a la  llar d'infants La Gruneta, a la Biblioteca Comarcal Sebastià Joan Arbó,  a la consergeria de l'escola Consol Ferré, a les piscines municipals, a l'Arxiu Comarcal del Montsià i a la secretaria de l'Institut Ramon Berenguer IV. Sara Monserrat, dels serveis educatius del consistori municipal, fou l'encarregada de cridar un a un tot l'alumnat que amb molt d'entusiasme rebé els diplomes corresponents

A l’acte també van assistir, amb l’objectiu d’acompanyar l’alumnat, algunes tutores de pràctiques; Lucrècia Bernaltes, directora del nostre institut; la professora de matemàtiques Maite Marí; i Rosa Royo, tutora de l’Aula Oberta.