Sediments, un projecte de l'Aula al Pati

11Juny, 2021
Sediments, un projecte de l'Aula al Pati

Més de 3000 alumnes, des de llars d'infants fins a escoles d'arts de 27 centres educatius, entre ells els nostres alumnes de 1r del batxillerat d'arts i de Educació Visual i Plàstica de 4t d'ESO participen en el programa L'Aula al Pati, dirigit per l'artista Alfred Porres.

El projecte, titulat Sediments, reflexiona sobre els problemes de sostenibilitat del Delta de l'Ebre.

Cada alumne ha fet un bol, representa la força del col·lectiu i, per analogia, les aportacions de sediments i aigua que necessita el delta per a sobreviure. El bol permet contenir líquids i des del punt de vista del material, l'argila ens remet als sediments. Així s'estableix un diàleg entre continent i contingut, entre terra i aigua.

La instal.lació amb la silueta del nostre delta es pot visitar a la Plaça Mari Chordà fins el dijous 17 de juny.