CERTIFICAT OFICIAL DELF SCOLAIRE 2020

27Maig, 2021
CERTIFICAT OFICIAL DELF SCOLAIRE 2020

El nostre alumnat acredita les proves oficials de llengua francesa (A2, B1, B2) que expedeix el Ministeri d'Educació Nacional de França i que s'implanta a  Catalunya en el marc d'un conveni signat entre la Conselleria d'Educació i el Servei Cultural de l'Ambaixada de França a Barcelona. Per certificar, l'alumnat ha de superar una prova oral i una escrita que avaluen les quatre competències de comunicació en francès: comprensió i expressió escrita i oral. El certificat els acredita en les competències que es corresponen amb el Marc Europeu Comú de referència de les Llengües.

Us deixem unes imatges del lliurament dels diplomes.