Jocs Tradicionals en una Festa del Mercat a la Plaça Semiconfinada

25Maig, 2021
Jocs Tradicionals en una Festa del Mercat a la Plaça Semiconfinada

Amb motiu de la celebració de la XIII Festa del Mercat a la Plaça, des de l'Ajuntament s'ha impulsat la realització de Jocs Tradicionals. I així és com el nostre alumnat de 1r d'ESO hi ha participat. Aquí us deixem amb la notícia que han redactat el Departament d'Educació Física: "L’Institut Ramon Berenguer IV s’ha adherit aquest any a una iniciativa que ja fa temps impulsa l’Ajuntament d’Amposta. Aprofitant la Festa del Mercat els darrers anys l’Ajuntament posava a la disposició dels infants diferents Jocs Tradicionals. Aquest any degut a les mesures especials per la Covid-19 es va fer la proposta de treballar als diferents centres educatius de la ciutat els Jocs tradicionals, des del Ramon Berenguer han participat els alumnes de 1r ESO jugant a corda, al mocadoret i a la gallineta cega entre d’altres".