Guess who? L'alumnat de 2n d'ESO creen i descriuen personatges en anglès.

17Maig, 2021
Guess who? L'alumnat de 2n d'ESO creen i descriuen personatges en anglès.

Dins del programa GEP (Grup Experimental pel Plurilingüisme) que es desenvolupa al nostre centre i a la matèria d' Educació Visual i Plàstica a 2n d’ESO hem treballat la següent activitat:

Els alumnes han treballat el retrat i per posar-ho en pràctica han dibuixat el rostre d'un personatge seguint les pautes de proporció donades pel professor. El repte consisteix en dibuixar el retrat d'un personatge a partir d'unes característiques facials en anglès agafades a sorts d'uns sobres sorpresa. L'alumnat ha de dibuixar, pintar i posar nom al seu personatge així com fer una descripció en anglès que reuneixi les seves característiques físiques i alguns trets biogràfics inventats.

Finalment a partir de la lectura  d'aquestes descripcions intentarem endevinar de quin personatge es tracta, com al joc "Qui és qui?" us atreviu a jugar?

Intenteu endevinar de quin personatge es tracta al nostre GEP corner del centre.

Guess who?