Memòries d'una guerra

12Maig, 2021
Memòries d'una guerra

Memòries d’una guerra és el títol escollit per al projecte realitzat per l’alumnat de 1r de batxillerat  de ciències socials i humanitats, des de la matèria d’Història del món Contemporani, on han treballat la II Guerra Mundial des de la visió de diferents personatges reals i ficticis que van viure la guerra.

Els personatges i el suport (diari i cartes) amb el qual han explicat la història viscuda han estat escollits  per l’alumnat tenint en compte diferents ideologies, històries, punts de vista i visions del conflicte esdevingut entre 1939-1945.

Entre aquests trobem a  Adolf Hitler; Iósif Stalin; Iriel, una dona homosexual i jueva; Howard Bender, un supervivent de Pearl Harbor; Hideki Tājō, general japonès durant la Guerra i Joe Evans, un soldat americà.  Aquests fan un recorregut, des de la seva visió, pel conflicte bèl.lic, que coneixem com a II Guerra Mundial.