Participació DEFC 2021

2Maig, 2021
Participació DEFC 2021

El passat dimecres dia 28 d'abril es va celebrar el Dia de l'Educació Física al Carrer (DEFC), una  iniciativa  que pretén mostrar a la societat com és l’actual Educació Física als centres educatius i que aplega estudiants, professors i voluntaris seguint el lema “Estil de vida actiu per a tots i per sempre”.

L'Institut Ramon Berenguer IV, mitjançant el departament d'Educació Física, va ser un dels 238 centres de tota Catalunya que es van adherir al DEFC2021. En aquesta ocasió, l'alumnat de primer de batxillerat va poder gaudir d'una cursa d'orientació urbana al Parc dels Xiribecs i els seus voltants on, mitjançant l'ajuda d'un mapa de la zona, havien de localitzar i escanejar un total de 28 controls (codis QR) que prèviament havia col·locat el professorat. D'aquesta manera l'alumnat va poder viure una activitat que combina activitat física, coneixement de l'entorn, treball en equip i ús de les TIC.

La valoració final de l'alumnat i professorat va ser molt positiva i, a més a més, la meteorologia ens va respectar en aquest mes d'abril tan plujós.

Amb ganes i impacients que arribi el DEFC2022!