Lliurament Premis Ramon Calvo

1Maig, 2021
Lliurament Premis Ramon Calvo

Dijous 29 d'abril, el Centre Fluvial del Delta a Deltebre fou l'escenari on va tenir lloc el lliurament dels premis de la XIX edició dels Premis Ramon Calvo, organitzats per l'Institut Deltebre. El certamen reconeix un primer i segon premi per als Treballs de Recerca de la Modalitat d'Humanitats i Ciències Socials; un primer i segon per als de la de Ciències i Tecnologia i un premi per al cartell que representi l'esperit del premi, la creació literària i la investigació.

El cartell guanyador "La ment en la seva profunditat. Trencant estereotips" és obra de la nostra alumna de 2n de Batxillerat d'Arts, Júlia Salvadó Sans. El segon premi per la Modalitat de Ciències i Tecnologia ha estat atorgat al Treball de Recerca "Creació de sistemes dunars fixats amb vegetació al Delta de l'Ebre". L'autora del treball és l'alumna Gemma Lluís Porres. La recerca ha estat dirigida per la professora del Departament de Ciències, Lara Sancho. Enhorabona!!!

Us deixem imatges del lliurament del premi.