Golf Ball Bridge. L'alumnat de 3r ESO experimenten en estructures en anglès

3Maig, 2021
Golf Ball Bridge. L'alumnat de 3r ESO experimenten en estructures en anglès

Dins del programa GEP (Grup Experimental pel Plurilingüisme) que es desenvolupa al nostre centre i a la matèria de Tecnologia a 3er d’ESO hem treballat la següent activitat:

Els alumnes han treballat la unitat Estructures i per posar-ho en pràctica han dissenyat  i  construït un pont. El repte consistia en construir un pont per grup sense cap columna o base central, un pont penjant, que fos capaç de suportar una pilota de golf en moviment amb limitació de temps i materials.

L’objectiu de l’activitat és desenvolupar les estratègies dels alumnes en la resolució de problemes, avaluant i provant prototips i aplicant aquests resultats als problemes pràctics.

I tot això ho han fet en anglès. Han treballat el vocabulari corresponent i les instruccions per fer les diferents estructures.