Concurs de Punts de Llibre "Carme Peris"

23Abril, 2021
Concurs de Punts de Llibre "Carme Peris"

Com cada any per Sant Jordi l'alumnat del centre ha participat al concurs de punts de llibre "Carme Peris" organitzat pel departament d'Educació Visual i Plàstica de l'institut Ramon Berenguer IV. Aquest curs els temes proposats eren per a primer cicle de la ESO "el canvi climàtic", per a segon cicle de la ESO "paraules del territori il·lustrades" i per a la categoria de Batxillerat "Dones de les terres de l'Ebre".

El professorat del departament ha valorat la gran qualitat de les creacions presentades i ha determinat els guanyadors i guanyadores:

Primer cicle d'ESO:

Lluc Sarra de 2n ESO A i Salma Urquizu de 1r ESO A..

Segon cicle d'ESO:

Sorina Srempovschi de 4t ESO A i Eva Lluis de 3r ESO A.

Batxillerat:

Sara Porres i Laura Bautista de 1r de Batxillerat B.

Els punts de llibre premiats s'editaran per al servei de préstec de la biblioteca del centre.

Volem felicitar als guanyadors i guanyadores i felicitar a tot l'alumnat participant

per la seva creativitat!