Visita a l'exposició "La muda" al centre d'art Lo Pati

21Abril, 2021
Visita a l'exposició "La muda" al centre d'art Lo Pati

Els alumnes de primer i segon de Batxillerat artístic han visitat l'exposició "La Muda" al centre d'art Lo Pati. L'alumnat ha pogut gaudir de l'exposició i xerrar directament amb els joves artistes Josep Piñol i Greta Díaz.

L’exposició de fotografies La Muda recull una part del projecte que s'ha gestat durant un any i mig a La Warhol, un magatzem agrícola ubicat als afores de Tivenys (Baix Ebre) reconvertit en espai creatiu dels artistes audiovisuals Josep Piñol i Greta Díaz. Entre escenaris teatrals i plens de detall, han recreat mons fantàstics i fascinants que són el teló de fons de les seves sessions fotogràfiques amb persones rellevants de la cultura del nostre país: pels seus sets hi han passat actors i actrius, cantants, models, publicistes o ballarins com Roberto Olivan, Darko Peric, Sílvia Pérez Cruz, Alizé Barange, Toni Segarra, Lluís Martínez, Ana Rujas, Itziar Castro, Belén Fabra i Aida Folch.

La Muda va més enllà d'una mostra de retrats de gran format. Els artistes han treballat una cuidada posada en escena de les fotografies que inclou recreacions escenogràfiques complementàries, fins i tot, una banda sonora original que servirà de fil musical que ha estat composta pel nostre ex alumne del Batxillerat d'Arts, Lluís Martínez.