Premi Ramon Calvo al millor cartell i finalista del Treball de Recerca, modalitat Científica i Tecnològica

19Abril, 2021

El centre Fluvial del Delta a Deltebre serà l'escenari on es lliuraran els XIX Premis Ramon Calvo el dijous 29 d'abril a les 19h. Dos són les alumnes de l'Institut Ramon Berenguer IV guardonades. En primer lloc, la nostra alumna del Batxillerat d´Arts, Júlia Salvadó ha estat guanyadora del XIX Premi Ramon Calvo de l'Institut de Deltebre al millor cartell amb la seva proposta titulada: "La ment en la seva profunditat. Trenquem estereotips", el seu disseny s'utilitzarà per a la difusió de la propera XX edició dels premis. Enhorabona a la Júlia per la seva creativitat!

En segon lloc, en la modalitat de Treball de Recerca de Ciències i Tecnologia ha estat Gemma Lluís Porres, alumna del Batxillerat de Ciències, nomenada finalista per la investigació "Creació de sistemes dunars fixats amb vegetació al Delta de l'Ebre", investigació dirigida per la professora Lara Sancho. Enhorabona a les dos! Ens sentim molt orgullosos de la vostra feina, tan ben feta!.