#GIVEMECPR

14Març, 2021
#GIVEMECPR

L'alumnat del CFGM Cures Auxiliars d'Infermeria (CAI) aporta el seu granet de sorra per tal de conscienciar-nos del biaix de gènere que patim les dones a l'hora de rebre primers auxilis. A l'institut podeu veure una selecció dels treballs que han realitzat els nostres alumnes dins del crèdit Educació per la Salut, on han pogut reflexionar sobre la importància de practicar en maniquís femenins.

L'alumnat us convida a seguir els seus comptes d'instagram i a sumar-vos-hi penjant una foto vostra amb l'emoji de les dues mans que podeu compartir amb el #GIVEMECPR.

Si ens visiteu i escanegeu els codis QR trobareu més informació de les seves fonts.