Comencem les Jornades de Portes Obertes

6Març, 2021
Comencem les Jornades de Portes Obertes

Amb la publicació de les dates de preinscripció per al curs 2021-2022, hem donat inici a les Portes Obertes. Dimarts vàrem visitar l'Escola Miquel Granell; dimecres, l'Escola Soriano Montagut i dijous, l'Escola Consol Ferré.

Aquest curs, com que l'alumnat no ha pogut visitar el centre; hem anat el Berenguer a cadascuna de les escoles. Des d'aquí volem agrair a les direccions i equips docents del Miquel Granell, Sorieno Montagut i Consol Ferré l'oportunitat que ens han brindat d'entrar a les seues aules. L'experiència de Portes Obertes a la inversa ha estat molt satisfactòria.

Us deixem unes fotografies d'aquestes primeres sessions de Portes Obertes amb l'alumnat de 6è A i B de l'Escola MIquell Granell; de 6è A, B i C del Soriano Montagut i de 6è A i B del Consol Ferré.