VIII Jornades Literàries "La noche de las gárgolas"

26Febrer, 2021
VIII Jornades Literàries "La noche de las gárgolas"

El dijous 25 de febrer es van iniciar les VIII Jornades Literàries del Departament de Llengua castellana i literatura amb una trobada telemàtica amb l'autor J. R. Barat, autor de La noche de las gárgolasL'alumnat de quatre grups de 3r d'ESO ha pogut conèixer l'escriptor de la novel·la que va llegir i comentar a l'aula i adreçar-li aquelles preguntes que li han semblat interessants.

El proper dijous, 4 de març es trobara amb l'autor l'alumnat dels altres grups de 3r.

Aquesta activitat està inclosa dins el programa "Els autors ens visiten" del grup editorial Anaya/Barcanova