Premis de la Setmana de la Ciència 2020

14Desembre, 2020
Premis de la Setmana de la Ciència 2020

El professorat de Ciències s’ha enfrontat a la difícil tasca de triar els millors treballs presentats per celebrar la Setmana de la Ciència, en una edició que ha destacat per l’alta qualitat de moltes de les produccions presentades. Els premiats han rebut un diploma i un val per material escolar. L’alumnat guardonat enguany ha estat el següent:

A primer cicle d’ESO, els grups formats per Aitor Mateos Bonet, Àlex Fontanet Pons, Júpiter Huguet Costes i Jan Gil Pino; Íngrid Casanova Fornós, Miquel Balada Climent, Beth Escurriola Esmel i Karina Copil; Joan Solé Matamoros i Adrià Porres Pérez; i Nerea Sech Rozas, Ayla Pech Espuny, Júlia Ferreres Capella i Salma Urquizu Rodríguez, per la qualitat dels pòsters científics presentats.

A segon cicle d’ESO, Jimena Valenzuela Sarubii, pel seu relat científic, l’equip format per Àlex Palomanes González, Aina Reverter Láinez i Nora Roiget Múria, pel seu pòster científic, Laia Matamoros Morales i Verònica Montoya Conejero, per l’experiment que han gravat en vídeo, i Ximo Cifuentes Ventura i Arnau Messeguer Sancho, pel vídeo sobre les dones científiques.

A Batxillerat, Katherine Mafla Tapia, Marc Cobos Roig, Judit Pagà Capseta i Gemma Lluís Porres, pel seus relats científics; Judit Ramírez Ribas, Júlia Socoró Reverter i Laura Codorniu Jurado, pels seus pòsters científics; Kevin Ruiz Segarra, Judit Ramírez Ribas i Noèlia Heredero Torres, pels experiments que han gravat en vídeo; i Gina Porres Albacar, Martina Tolòs Campàs, Paula Bosch Vidal, María Díez Gallego, Joana Bel Barberà i Laia Cabré Navarro, pel seus vídeos sobre dones científiques.

A tothom, gràcies per la participació, i enhorabona als guardonats!

Teniu més informació: https://blocs.xtec.cat/biogeobloc/2020/12/04/premis-setmana-de-la-ciencia-2020/