Pòsters científics: 25a Setmana de la Ciència 2020

14Desembre, 2020
Pòsters científics: 25a Setmana de la Ciència 2020

Durant la setmana passada es va fer l'entrega dels premis de la Setmana de la Ciència d'aquest any 2020 a l'alumnat de 1r d'ESO, els quals van participar amb l'elaboració d'uns pòsters científics on han recollit tot el treball de recerca i d'experimentació sobre l'estudi del creixement de les plantes cap a la llum.

Han participat 54 alumnes amb un total de 18 pòsters científics, per tant, no ha estat una tasca gens fàcil escollir els quatre millors treballs, ja que ja que totes i tots han fet una molt bona feina!

Finalment, els seleccionats han estat:

1r ESO A: Nerea, Ayla, Salma i Júlia

1r ESO B: Íngrid, Beth, Karina i Miquel

1r ESO C: Aitor, Àlex, Jan i Júpiter

1r ESO E: Joan i Adrià

Aquí us deixem un tastet dels treballs i algunes imatges de l'acte d'entrega dels diplomes.

Moltíssimes gràcies per la vostra participació!