El servei comunitari i les mascaretes

12Novembre, 2020
El servei comunitari i les mascaretes

L'alumnat de 3r d'ESO confecciona mascaretes durant les primeres sessions de l'APS amb l'objectiu de lliurar-les a aquelles entitats que en necessiten.

A més de conèixer la importància de dur-les ben posades, el teixit més adient, la repercussió en l'economia familiar i fins i tot en el medi ambient, l'alumnat ha après a enfilar, a cosir i el més important: a valorar la feina, no sempre reconeguda, de totes les iaies!