Joana Bel Barberà i Biel Martí Martí, de 1r de Batxillerat, guanyen el Premi Petjades

6Octubre, 2020

Joana Bel, amb el relat Vaig sobreviure (1r premi), i Biel Martí, amb la narració Sense títol (3r premi),  són reconeguts en la primera edició del Premi Petjades, concurs impulsat per l'entitat Amics i Amigues de l'Ebre i DEMD-Ebre (Departament d'Educació i Memorial Democràtic) que pretén fomentar la recuperació de la memòria històrica entre l'alumnat de 4t d'ESO i 1r de Batxillerat.

En aquesta primera edició s'han presentat un total de 81 relats escrits per alumnes de set instituts de les Terres de l'Ebre.

Felicitats!