#AQUIPROUBULLYING, AL BERENGUER!

10Juny, 2020
#AQUIPROUBULLYING, AL BERENGUER!

D’ençà uns anys cap aquí, el bullying o assetjament escolar s’està convertint en una autèntica xacra entre els adolescents.

A l’Institut Ramon Berenguer IV creguem que fomentar l’empoderament del nostre alumnat per a què siguin responsables en la lluita contra l’assetjament escolar, educar en l’assertivitat i empatia els farà millor persones. Unes persones més tolerants que junt amb la resta de la comunitat educativa, intentaran acabar en aquestes situacions. Per això ens hem embarcat en un projecte #aquiproubullying on intentem inculcar aquestos valors.

El nostre alumnat de 3r d’ESO, amb el professor de biologia Josep Benavent, ha fet unes meravellosos cartells amb la finalitat de conscienciar a la nostra societat de la importància que té l’educació davant aquests actes tan poc lloables.

Aquí teniu uns exemples.