El planeta reciclat i el monstre de les escombraries

16Maig, 2020
El planeta reciclat i el monstre de les escombraries

Durant aquests dies de confinament, els alumnes de 1r d'ESO han realitzat una tasca interdisciplinar entre les matèries de Biologia i Geologia amb la professora Jahel Tomàs i Visual i Plàstica amb els professors Francesc Escriche i Maria José Beltri. Els objectius han estat conèixer la composició de la bossa d'escombraries de casa, primer pas per a la prevenció i construir una figura tridimensional a ple volum amb les deixalles, reciclant i donant un altre ús a aquests residus.

Durant la realització, els alumnes s'han conscienciat de la quantitat i tipus de residus que generem a casa nostra dia a dia i a quin lloc s'han de dipositar correctament, i han dissenyat i construït un "Monstre de les escombraries" amb els residus investigats.

El resultat obtingut ha estat molt positiu i per a que ho pugueu comprovar vosaltres mateixos aquí us deixem un tastet:

1r ESO A: Anna Bayarri, Sandra Cerrada, Biel Gispert, Jan Grau, Maria Reverté, Íker Romero, Lluc Sarra, Pau Tomàs.

1r ESO B: Alícia Martorell, Gemma Montoya.

1r ESO C: Isaac Artells, Denai Barrera, Enric Gisbert, Aya Kmichou, Denis Soare.

1r ESO D: Aleix Fibla, Robert Llaveria, Àlex Lluis, Àlex Palacsi.