Càpsules de confinament

16Maig, 2020
Càpsules de confinament

Amb Càpsules de confinament donem veu al nostre alumnat de Batxillerat per conèixer com estan vivint aquests moments d'incertesa. En aquesta ocasió ha tutoritzat la pràctica la professora de tecnologia, Eva Cortijo Turon, que ens diu:  "L'alumnat d'informàtica de primer de batxillerat hem treballat diverses tècniques de tractament d'imatge amb el GIMP. Durant aquests mesos hem decidit fer un muntatge gràfic utilitzant diverses tècniques, que representi com ens està afectant el confinament per la Covid-19 o com és el nostre dia a dia confinats. (Muntatges creats abans de la desescalada)".