Premi Baldiri Alumnes 2019/2020

16Maig, 2020
Premi Baldiri Alumnes 2019/2020

L'alumna de l'Institut Ramon Berenguer IV, Ona Esquerré Faus, ha sigut guanyadora del premi Baldiri Alumnes dels Premis Baldiri Reixac 2019/2020  de la Fundació Carulla, amb el seu treball de recerca "Els contes com a eina pedagògica contra l'assetjament escolar", tutoritzat pel professor del Departament d'Arts Francesc Escriche.

El premi Baldiri Alumnes és un premi atorgat als treballs d'investigació amb un enfocament innovador i cultural i que tractin temes que donin resposta a reptes actuals.

Amb el seu treball l'Ona ha investigat sobre la utilització dels contes per a treballar sobre l'assetjament escolar a l'aula i ha escrit i il·lustrat el seu propi conte "No callis mai, Emma" amb material didàctic per a prevenir i actuar davant aquesta problemàtica.

Moltes felicitats a la nostra alumna Ona!

No ho dubtis sol·licita informació!