El Batxillerat d'Arts en confinament

5Maig, 2020
El Batxillerat d'Arts en confinament

L'alumnat de primer i segon del batxillerat d'arts també continua amb el currículum i la recta final del curs a casa amb les matèries més pràctiques del batxillerat, creant i dissenyant embalatges de productes i objectes de consum a la matèria de disseny i practicant les seves destreses tècniques i creativitat a la matèria de dibuix artístic amb els professors Pepi Balcells i Francesc Escriche. Aquestes són algunes de les creacions del nostre alumnat durant aquests dies, enhorabona per la feina feta! Les obres són de les alumnes Eulàlia Tort, Júlia Salvadó, Ona Esquerré, Patrícia Moza i Júlia Curto.