El còmic, la millor versió d'un Sant Jordi en confinament. Una mirada de l'alumnat de 1r ESO A.

19Abril, 2020

Amb un dia de Sant Jordi diferent d'aquí molt pocs dies, tot i que no podrem sortir a comprar còmics al carrer el treballem a Educació Visual i Plàstica, l'alumnat de 1r ESO A reflexiona sobre el confinament i la crisi del coronavirus des de casa, fent servir tots els recursos del còmic i els materials que tenen a mà i creant unes obres tan vistoses i enginyoses com aquestes. Moltes felicitats a l'alumnat, per crear consciència sobre el COVID-19 o explicar la seva experiència del confinament a través de les seves vinyetes!

Les obres són de Mar Socoró, Domènec Bel, Lluc Sarra, Júlia Haro, Anna Bayarri,
Biel Gispert, Jennifer Rullo, Andrea Bel, Jan Grau, Iker Romero i Nil Esquerré.

Aquest és un treball dirigit pel professor del Departament de Visual i Plàstica, Francesc Escriche.