Coronavirus Pop Art

22Març, 2020
Coronavirus Pop Art

Al Batxillerat d'Arts després d'estudiar les segones avantguardes del segle XX a classe, ens quedem amb el Pop Art. Aprofitem la quarantena per a treballar amb l'alumnat i fer una interpretació Pop Art a l'estil d'Andy Warhol o Roy Lichtenstein de tot el que està passant aquests dies, a manera de collage digital o a mà. Les obres publicades són dels alumnes Júlia Curto, Idoia Estudillo, Silvia Jiménez, Jordi Martín, Genelva Barrera, Joan Castellano i Jan Barrachina i ens recorden el missatge més important aquests dies #quedatacasa.

El professor d'Arts és Francesc Escriche.

Tancats a casa i gaudint de l'art!!