Formació i recursos per a professorat i alumnat

19Març, 2020
Formació i recursos per a professorat i alumnat

Des de l'Institut Ramon Berenguer IV us animem a aprofitar aquests dies per aprofundir en aquells aspectes que tenen a veure amb la pràctica docent i aprenentatge a distància. Des del centre estem oferint recursos i activitats didàctiques en línia. A les propostes que es realitzen des dels equips docents del centre s'han sumat els esforços d'altres canals de comunicació culturals i educatius, que conviden a despertar la curiositat per aprendre i treballar de forma autònoma i, en família. El professorat us aportarà orientacions i recursos. Dosifiqueu-vos!.

Esteu atents i atentes al web de l'Institut Ramon Berenguer IV.