Taller de cal·ligrafia romana

13Març, 2020
Taller de cal·ligrafia romana

L'alumnat de primer de batxillerat d'arts ha participat en el taller de cal·ligrafia romana impartit per Keith Adams a l'escola d'art i disseny ESARDI d'Amposta dins de les VIII Jornades de Recreació Històrica Romana "Els romans ens visiten" d'aquest any.

Keith Adams és professor de cal·ligrafia a EINA des de 1985. Ha impartit classes a altres escoles de disseny com ESDi, Elisava, Escola d’Art de Terrassa, La Massana, entre d’altres. També ha impartit més de 100 cursos monogràfics a Anglaterra, Bèlgica, França, Espanya, etc.

Els alumnes van practicar la cal·ligrafia  amb el pinzell i la pintura, primer al taller i després sobre un mur de la ciutat d'Amposta amb frases i paraules en llatí relacionades amb la gastronomia romana.