Tallers i presentació de l’Hospital Comarcal d’Amposta

21Febrer, 2020
Tallers i presentació de l’Hospital Comarcal d’Amposta

Durant aquest curs 2019-2020 hem fet diferents activitats amb l’Hospital Comarcal d’Amposta.

Al novembre, alumnes del cicle formatiu de Grau Mitjà de Cures Auxiliars d’Infermeria van participar en un taller d’embenats i cures de ferides impartit per la infermera de l’Hospital Comarcal d’Amposta Vanesa Masdeu.  Els alumnes estaven molt interessats i van practicar els diferents embenats que van aprendre al taller.

Al desembre, els alumnes del CFGM en Cures Auxiliars d’infermeria han assistit a la presentació de l’Hospital Comarcal d’Amposta a la Sala d’Actes de l’institut. La xerrada ha estat a càrrec de les tutores d’empresa Luïsa Vàzquez i Anna Sorolla  i la coordinadora de formació Maite Cubí. L’Hospital  Comarcal d’Amposta té un conveni amb l’institut i col·labora amb la formació de l’alumnat impartint xerrades i tallers pràctics. També és el centre de treball on la majoria dels estudiants realitzaran les pràctiques d’empresa entre altres centres de la comarca. El proper gener una quinzena d’alumnes començaran la FCT i avui han conegut l’organització de l’hospital, les normes i els protocols de rentat de mans i aïllament.