Participació en l’acte institucional del Parlament en memòria de les víctimes de l’Holocaust

18Febrer, 2020
Autor : Admin Ramon Berenguer

Les alumnes de 4t d’ESO Nàdia Tonda i Júlia Socoró van intervenir en l’acte commemoratiu en memòria de les víctimes de l’Holocaust, celebrat al Palau del Parlament el dia 17 de febrer.

L’acte va consistir en l’encesa de les sis espelmes fake watches uk del record a càrrec de representants dels sis col·lectius de víctimes. Posteriorment, alumnes dels sis centres educatius que han participat aquest curs en el Projecte educatiu en commemoració de les víctimes de l’Holocaust van exposar les seues reflexions sobre el treball efectuat des de l’aula.

Felicitem Nàdia i Júlia per les seues aportacions sobre el poble jueu.