Concurs de pintura CÀRITAS

24Gener, 2020
Concurs de pintura CÀRITAS

El dilluns 13 de gener es va fer entrega als alumnes guanyadors del concurs de pintura per a decorar el menjador social de Càritas, la Llar Bet-Hània al carrer Navarra 18 d' Amposta.

El premi va ser entregat per Adela Ortí, directora de Càritas a Amposta, Alfred Porres i altres membres del jurat.

Els alumnes del Batxillerat d'Arts premiats van ser Efren Esquin, Júlia Salvadó i Ainhoa Vizcarro que van assistir a l'acte i al berenar organitzat per Càritas per a donar a conèixer el menjador social i la seva labor solidària als joves, acollint i servint àpats cada dia, gràcies a la tasca dels voluntaris i les empreses que col·laboren desinteressadament.