L'any del seu centenari ens fem un passeig per l'arquitectura Bauhaus.

21Desembre, 2019
L'any del seu centenari ens fem un passeig per l'arquitectura Bauhaus.

Va ser l'any 1919 a Weimar (Alemanya) quan, sota la direcció de Walter Gropius, professors i estudiants es van embarcar en el projecte de l'escola Bauhaus.
Només va durar catorze anys, però va canviar per sempre la comprensió de l'arquitectura, el disseny del mobiliari, la decoració dels interiors i la planificació urbanística. La influència de la Bauhaus en el món de l'arquitectura i el disseny del segle XX és avui dia un fet inqüestionable, així com la seva gran repercussió a escala internacional.
Per a celebrar el centenari d'aquesta famosa escola, l'alumnat de Volum de 1r de Batxillerat d'Arts amb la professora Maria Llàtser han realitzat els números per a felicitar l'any 2020 inspirats en les diferents disciplines i dissenys de l'escola en mobiliari, joguines, tipografia, teixits, etc. Amb l'alumnat de 1r d'ESO A s'ha treballat la història de l'escola cercant informació i treballant en equip per a realitzar uns lapbooks informatius i han après l'ús de la geometria a través dels dissenys de la Bauhaus. Petits i grans donen a conèixer el llegat d'aquesta revolucionària escola del segle XX.